Re: czy klikanie poprawia pozycjonowanie

Autor: Ania Wasilewska <nimbus_at_wp.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 12:08:44 MET DST

>Teoretycznie wyszukiwarki mogą uwzględniać w swoich algorytmach
>narzędzia typu Alexa.

ja się za bardzo na tym nie znam, ale też mi się wydaje, że ilośc gości na
stronie nie ma wpływu na pozycję, wyświetlanie strony w wyszukiwarce. To
chyba dla wyszukiwarki nie ma większego znaczenia, znaczenie mają słowa
kluczowe wpisane w opis strony

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl