Re: bez komentarza ... [ot]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 20:48:40 MET DST

DooMiniK napisał(a):
> Nie marudź.
> Dyskutuje się tematy, które są dużo mniej przeznaczone
> na tą listę (jak np. analiza traceroute); jak nie widzisz tutaj
> nic związanego z problemami PL internetu, to oznacza ... że

To nie tak.. faktycznie za dużo pisałem. Chodziło mi tylko o to, że za
mało informacji jak na post, który miał trafić w temat. Wielu pisze na
polipa tak, jakby odwiedzali tę grupę jedyni i ci sami użytkownicy a-k-a
admini mniejszych i większych sieci / usług. Zawsze można to słowo - dwa
dodać do posta, coby ułatwić odczytanie sensu postu innym. Ot i wszystko
co chciałem. Nie to, że miało wyjść na trolla.. ;)

> upał na Ciebie źle działa ;)

To też! ;)

> ps. nie musztruj grupy (w jednym temacie 3 razy to samo piszesz).

Chyba chodzi o popracowanie nad własnym charakterem ;) Nie potrafię nie
odpisać, jeżeli nie wyjaśnię sprawy do końca.

Przepraszam niezainteresowanych!

Pozdr,