Re: Kilka obserwacji na temat spamu

Autor: Tom <tommy_at_nospam.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 01:05:21 MET DST

Paul Van-Dass napisał(a):

> ich serwery sa w rbl'ach
> dwukrotnie juz pisalem do nich bo mi sie userzy skarzyli ze poczta z o2 nie
> dochodzi, generalnie jak grochem o sciane, cos mi sie widzi ze szarpneli sie
> na cos do czego nie maja zaplecza i odpowiednich ludzi.
>
> --
> Paul

No wlasnie mam podobne spostrzezenia, mieli mocne wejscie ale chyba sie
ciutke przeliczyli. Ja juz tak z nudow do nich pisze ale szanse na
reakcje sa jak wiadomo znikome....
A tu ciekawostka, jak wyglada kompletnie niuzywane konto i nikomu
nieznane na o2 po 14 dniach, zgroza!!: http://s05.imagehost.org/1153/o2.jpg