Re: Kilka obserwacji na temat spamu

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 23:43:22 MET DST

Tom napisał(a):
> Ja nie mowie o reklamach tylko o czystej klasy zachodnim spamie, reklamy
> to przeciez na darmowych portalach rzecz normalna. Z tegoco wiem to
> wiekszosc moich znajomych ma identyczne spostrzezenia co do dzialania
> poczty o2.

Ach! Więc proszę pozwól, że naprostuję: nie otrzymuję spamu od 16 lutego
(tej daty sięgają ostatnie wiadomości, których nie kasowałem). Może więc
Ty i Twoi znajomi zaglądacie w niewłaściwe miejsca, albo - co mniej
prawdopodobne - wszystko zależy od położenia geograficznego komputera,
na który ściąga się pocztę? ;)

Pozdr,