Re: Kilka obserwacji na temat spamu

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 22:25:32 MET DST

Tom napisał(a):
> Chodzi o portal o2.pl, zauwazylem ze dostaje na konta tam
> zalozone coraz wiecej spamu, na probe zalozylem nowe konto, zalozylem i
> poczekalem sobie 2 tygodnie, zajrzalem i..... 219 wiadomosci, po
> odliczeniu naszych rodzimych reklam zostalo 207 wiadomosci powszechnie
> uwazanych za spam. Zauwazylem ze dziwnym trafem konta na o2.pl sa bardzo
> podatne na spam

Może masz pecha? Znam kilka osób, które używa o2 i nie dostają mnóstwo
spamu(jeżeli można mówić o spamie - w końcu, to Ty sam się na to godzisz
zakładając takie konto i zaznaczając sobie przy rejestracji, na jakie
tematy reklamy chcesz otrzymywać?). Ba! Sam mam tam konto
(testowo-spamowe;>) i ostatnie reklamy datowane są w tym miesiącu na 11,
20, 24 i 28 maj.

Pozdr,