Re: czy klikanie poprawia pozycjonowanie

Autor: Kudlacz <pozeracz_at_spamu.invalid>
Data: Thu 26 May 2005 - 19:28:36 MET DST

Zegar atomowy wskazał: 2005-05-26 17:42:57, gdy
olderbetter.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):

> Chodzi mi o to, czy poprawia się z tego powodu pozycjonowanie strony (jest
> na wyższych pozycjach w wyszukiwarkach), jeśli odwiedzają ją goście?

Wydaje mi sie, ze nie - bo niby skad wyszukiwarka mialaby wiedziec czy ktos
dana strone odwiedzal ... Nawet gdyby mogla ten fakt stwierdzic, to kazdy
wlasciciel dowolnego portalu juz by sie postaral, zeby ilosc odwiedzin byla
bliska maksymalnej wartosci unsigned int ... Jedyne co dopuszam do mysli to
skorzystanie w jakis sposob z pola Referer.

Pozdrawiam.

--
Kudlacz
pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl