Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 02:33:42 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> ... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
> A Krzysztof Antoń sobie idzie i śpiewa sobie tak:
> [---]
>
> Nie wiem skąd wziął Ci się pomysł, że zmiana łącza w Twojej firmie to błąd
> LubMANa. Proponowane przez Ciebie używanie nazw domenowych zamiast adresów
> IP w definicjach serwerów slave to w bindzie błąd składniowy
> uniemożliwiający uruchomienie usługi.

Ty chyba nadal nie rozumiesz w czym rzecz. Pan Bobyk chciał pismo - dostał
pismo. (...). Skoro napisałem Ci nazwę domenową - to sobie ją konwertujesz
na IP... jak zadzwonie ze zmianą - to poprawisz znowu - bo tak jest na
piśmie - to chyba oczywiste, prawda?

> Technicy LubMANa nie proponują ani
> nie sugerują ustawiania serwerów slave na lubmanowskich DNSach, jest to za
> każdym razem decyzja klienta rejestrującego domenę.

Miało być bez nazwisk i tak pozostanie. Jeden z nich powiedział, że mogę tak
wpisać i tyle - inicjatywa wyszła z jego strony... może po prostu usuń te
zapisy, poinformuj Mnie (jako kontakt techniczny) i firmy o tym odrębym
pismem DLA KAŻDEJ zmienianej domeny i będzie wszystko w porządku.
Napisz, że usługa jest nieaktualna i w związku z tym proszę o zmianę u
siebie takiego a takiego wpisu - wtedy problem zniknie... no ale ja też
chcę na to pisma, a co ;)

> Fakt, że dla
> niektórych domen o które poszło nie jesteś nawet kontaktem technicznym
> może być spowodowany niedopatrzeniem personelu LubMANa z okresu
> załatwiania spraw "na telefon", ale nie musi. Równie dobrze może chodzić o
> zmiany w firmach klientów czy opiekunów technicznych tych domen.

A masz te zmiany potwierdzone pismem? Bo jak nie - to albo jesteście
niekonsekwentni albo właśnie wymóg nadmiaru pism robi wam bajzel a nie ich
brak...

> To jest ostatni list jaki piszę w tej sprawie, już tylko z poczucia
> obowiązku, ponieważ uważam, że na polipie powienien zostać poza Twoją
> dezinformacją również ślad stanowiska drugiej strony. Niezależnie od
> całego tego przedstawienia jakie tu urządziłeś, sprawa domen z listy w
> niektórych przypadkach wymaga wyjaśnienia. Obawiam się, że nie załatwisz
> tego inaczej, niż poprzez korespondencję z nami i klientami, jak
> najbardziej z użyciem papieru, podpisów i pieczątek.
> Apelujących o niedokarmianie trolla przepraszam, EOT.

To właśnie najlepiej ukazuje podejście lubmanu do klientów...
W SŁUSZNEJ sprawie wystąpiłem i tak zostałem potraktowany - no cóż, nie
używajcie lubmanu, chyba, że musicie mieć tam domene.. no i ta sprawa
Bobika z siecią w której ma udziały i sam sobie sygnał sprzedaje używając
nie całkiem własnego sprzętu...

--
Krzysztof Antoń