Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 22:21:08 MET DST

Przemysław Maciuszko wrote:

> No kolego kloss z powernetu - nie krępujcie się. Listy eisp już
> zawojowaliści dawno temu swoim chamstwem, to teraz czas na Usenet *sigh*

maciuszko, czy ja ciebie pisałem z malej litery? Teraz zaczne! :)
Chamstwo było dookoła - no ale ty wolisz gładkie teksty a'la kwaśniewski
niż coś bardziej sensownego z czasem mocniejszym słownictwem...
Szkoda tylko, że znowu czepiasz się do Mnie a nie do dr bobika.

> A prosiłem, żeby grzecznie i żebyś sobie poszedł z tymi swoimi pomyjami
> gdzie indziej, prawda? Nie rozumie? Trudno.

Jakimi pomyjami? Pomyliło cie całkiem? eh, to chyba przez prace w
wybiórczej.

Co ty możesz wiedzieć...

--
Krzysztof Antoń