Re: hosting

Autor: Lukasz \ <lukasz_at_void.void>
Data: Sat 21 May 2005 - 19:22:38 MET DST

i wszyscy padli na kolana kiedy crazy bejbi rzekl:

> 1. chciał niezawodność (raid)
> 2. wydajność (ten 1mbps to jest rozłożony na _stałe_ obciążenie przez
> całą dobę - nigdy tak nie będzie niestety ... wystarczy, że ma te
> multimedia na jakiejś bazie i nagłe ileśtam nawet "tysięcy" zapytań,
> zapcha słabszą maszynkę) - no powiedzmy: nie musi być xeon zwykłe
> dwuprocesorowe p3 ;-)

Rozmawiałem z nim i okazało się, że trochę koloryzował. Transfer
miesięczny sięga 70GB. Mówił (znów nie wiem ile w tym prawdy, heh), że
go to teraz kosztuje 600zł miesięcznie, więc wątpię czy w jakikolwiek
sposób tę cenę da się przebić kupując łącze na wyłączność.

Przepraszam, że zrobiłem zamieszanie - ale kolega trochę ,,koloryzował''
i sam mnie w błąd wprowadził.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl