Re: hosting

Autor: Lukasz \ <lukasz_at_void.void>
Data: Sat 21 May 2005 - 15:32:17 MET DST

i wszyscy padli na kolana kiedy Neas rzekl:

> Proponuję zainteresować się kolokacją maszyny u naszych sąsiadów
> (Niemcy, ew. Czechy). Niskie ceny i wystarczająco dobry routing z/do
> PL.

No tak, ale co to znaczy ,,wystarczająco dobry''? Poza tym to musi
działać niezwykle stabilnie, bo na tym stałby jeszcze sklep internetowy,
który musi działać bez przerwy, a w przypadku awarii musi być możliwość
jak najszybszego podniesienia całego systemu.

W temacie łącz, kolokacji i generalnie dużych sieci to się nie bardzo
orientuję, więc nie wiem jak takie zagraniczne kolokacje wyglądają w
praktyce.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl