Re: specjalista 3

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sat 21 May 2005 - 12:56:34 MET DST

Mateusz Swatek pisze:

(...)
> i zeby zakonczyc dyskusje trzeba bylo zalozyc 3 watek ....

Masz tu jakieś ciekawsze i bardziej TG wątki, że moje tak Ci przeszkadzają?
MSZ jest to czepianie dla czepiania się. Kwestia walki z DDoS-em po stronie
ISP jest jak najbardziej problemem polskiego internetu.

> wytnij sobie ruch UDP i sie przekonasz o czym piszesz ...

Kiedyś dla testów wyciąłem. Efekt był znacznie ciekawszy niż przy wycięciu
całego ruchu łącznie z tcp. Po za tym DDoS-erom zwykle nudzi się
DDoS-owanie gdy nie widzą efektu swojego DDoS-u.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl