Re: specjalista

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 09:23:51 MET DST

Tue, 10 May 2005 22:46:57 +0200, użyszkodnik Neas <neas@neas.invalid>
napisał:

> Pewien irc-kiddie DDoS-ował mnie dzisiaj dość natarczywie

nic porostszego jak wyłaczyć to w cholere (dostep do polskich serverów
irc-netu), od razu ilosc problemów zmniejsza się w sposób znaczacy a
te należy likwidować w zarodku a nie szukać winnych kiedy jest juz o
duzo za późno

> i jak to zwykle
> bywa w takich sytuacjach postanowiłem zadzwonić do polpaku.

czym wykazałeś że dysponujesz nadmiarem wolnego czasu

> to sens, ale ten powtarzał dalej swoje. W końcu zaczął mnie irytować, więc
> delikatnie zasugerowałem, ze skoro płacę za łącze to powinno działać i że
> generalnie on jest od tego, żeby znaleźć rozwiązanie. Odpowiedział, że nie
> ma tego w umowie

i bardzo słusznie, użeranie się z użyszkodnikami którzy wymagają
zrobienia mu rzeczy których nie przewiduje umowa argumentując
gówniarskim "płace i wymagam gwiazdki z nieba" to dla niego
codzienność i się nie dziwie że w końcu zaczął postepowac zgodnie z
tym od czego jest

--
futszaK
ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii