Re: specjalista 2

Autor: Radoslaw HORODNICZY <xman_wywalTO_at_cxt.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 00:05:11 MET DST

> Trochę pokory panowie...
> Panie Radosławie, tak samo swój komentarz mógł pan zachować dla siebie,
> działa to w obie strony.

A czy myslisz ze ta gurpa jest Dziennikiem zazalen na pojedyncze osoby z
TPSA?
Ja osobiscie ma kupe lacz na Dolnym Slasku i mam bardzo dobre wrazenia
jesli chodzi o TPSA i CST (polpak) Jak czlowiek ma problem to nei ch
reklamuje,
niech poda ich do sadu, etc, mnie i pewnie wiele innych osob malo obchodzi
kto w tpsa odebral telefon i co tam powiedzial.