Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 14:41:41 MET DST

Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> wrote:
> Wed, 18 May 2005 13:48:49 +0200, w
> <d6faes$fg9$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <miab1@fibernet.pl>

> No, ale DSL 1mbit z Dialogu wychodzi ~122zł/m-c., linia jakieś
> ~40zł/m-c... i tak taniej, i to nawet nie biorąc pod uwagę przewagi
> technciznej.

Rozmiem że to jest pierwsze, a nie ostatnie słowo w atrakcyjnosci
oferty providerów satelitarnych nowej generacji, bo jest ich jak na
razie jak na lekarstwo, ale mam wrażenie że ich przybędzie, czego
pośrednim dowodem jest gorączkowe szukanie nowych klientów
na internet już nie tylko przez telepsa ale i przez era blue connect.

miab