Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 13:48:49 MET DST

Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> wrote:
> Wed, 18 May 2005 11:16:40 +0200, w
> <d6f1hh$ndt$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <miab1@fibernet.pl>

> Szybkość transferu - 1024 kb/s
> bez kanału zwrotnego 219 zł (brutto/mies)
>
> To żadna rewelacja cenowa... jakieś to ma ukryte zalety?

<cy>
z kanałem zwrotnym GPRS 269 zł (brutto/mies)
 + jednorazowa kaucja za kartę SIM 100 zł (brutto)
</cy>

lub

<cy>
Szybkość transferu - 320 kb/s
bez kanału zwrotnego 89 zł (brutto/mies)
 z kanałem zwrotnym GPRS 139 zł (brutto/mies)
 + jednorazowa kaucja za kartę SIM 100 zł (brutto
</cy>

Zalety?
Brak konieczności istnienia jakiejkolwiek telekomuny czy
francetlelekomuny czy nawet jakiegokolwiek operatora
komórkowego oraz providera lokalnego szczególnie w
połaczeniu z:
http://www.easycall.pl/
czy z tym:
http://www.tlenofon.pl/index.php