Re: Adres IP 127.0.0.1

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_aster.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 10:12:03 MET DST

futszaK wrote:

> toi czego w szkołach uczą ???
>
> mnie ciagle molestuja (rodzice) ze Internet jest potrzebny dziecku do
> szkoły...

W szkołach uczniowe uczą nauczycieli co to ten Internet -) A jak wiadomo
Internet jest wspaniałym narzędziem odwalania prac domowych, jak google
nie pomoże - to może rozpaczliwy post w Usenet z podaniem treści zadania
da efekt? -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-trzy pierwsze litery imienia piersza nazwiska małpa i masz adres pocztowy-