Przedluzenie lacza + siec wewn. po drodze ?

Autor: Sailor <sailor_at_regiony.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 07:37:58 MET DST

Witam
Musze przedluzyc lacze o okolo 2 km. z powodu przeniesienia serwerow
w inne miejsce. Uzywam modemow Goramo 1Mb/s i pracuja na maks.
odleglosci. Po swojej stronie mam wyjscie ethernet (z modemu).
Poza serwerami jest siec wewn. oparta na IP 192.168....
Serwery musze przeniesc okolo 2 km dalej liczac po kablach, wiec
modemy nie dadza rady, no i zostaje w tym samym miejscu siec wew. z
ograniczonym transferem.
Pozostaje chyba sastosowanie routera w starym miejscu i dodatkowej
pary modemow.
Nowa sytuacja bylaby taka:
Provider+modem<--->modem+jakis_router+siec_wewn+modem<--->modem+serwery
W temacie sprzetu jestem slabizna, wiec prosze o rady jak to
rozwiazac. Ratowalby mnie jakis niedrogi router sprzetowy (??), bo
jak to zwykle bywa, kasa jest waznym czynnikiem.
Router typu komp. z np. linuksem bylby problemem (miejsce, dostep,
konserwacja systemu).
??

Pozdrawiam

Bogdan