Re: To już naprawdę zaczyna być groźne...

Autor: Borg <borg_at_benet.lan>
Data: Sat 14 May 2005 - 12:00:46 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wrote in news:2125159.l1Jt5N287C@latitude:

> Fakt, że po zwykłym kliknięciu na link można złapać wirusa, nie jest
> wg.
> Ciebie problemem?

Alez oczewiscie ze to jest problem... Ale to jest tyci tyci problem.
Jak zawsze ludzie zabieraja sie do tego od dupy strony.

Tego typu siteow jest sporo.. Virusy na mail przychodza od dawna.
I tylko slychac marudzenie... A firmy kosza kase za support i soft ;)

Prawdziwym problemem jest brak wspolpracy miedzy poszczegolnymi
podmiotami zwiazanymi z internetem.

Nie bede tutaj poraz Nty powatrzal jak ja bym to wydzial, bo znow
zostane wysmiany albo co gorsza, powiedza ze mam jakies
"faszystowskie" pomysly ;)

Pozdrawiam.