Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:57:39 MET DST

Fri, 13 May 2005 15:53:19 +0200, użyszkodnik Romuald Szcześniak
<romeksz@megapolis.pl> napisał:

> podaj może koszt łącza (dla lokalnego prividera) 1 Mb/s, 10 Mb/s, 100 Mb/s i
> dopiero później spróbuj wciskać kit o 'rosnących kosztach'...

łacza ???

mam na mysli koszty zatrudnienia ludzi którzy mają się z takim
klientem użerać, odpisywac mu na reklamacje, odpowiadac na bezsensowne
pytania.
jak sadzisz, ile z tych 50zł można przeznaczyć na człowieka który ma
się tym zajmować, ilu klientów taki człowiek moze obsłużyć przyjmując
że czas reakcji na zgłoszenie reklamacji nie moze przekraczać
założonej wartości ????

> ej, nie bądź tendencyjny. ZU nie ma się znać na technikalniach - płaci za
> to co mu *oferują*, to i nie dziwota, że tego wymaga.

opferuja "do" wiec jaki by transfer nie był to spełnia warunki umowy

--
futszaK
ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii