Fri, 13 May 2005 15:53:19 +0200, użyszkodnik Romuald Szcześniak
<romeksz@megapolis.pl> napisał:
> > niepozadanosc klienta ktory bierze łacze za 50zł i ciagle narzeka
> > wynika z tego, ze koszty jego obsługi sa niewspółmiernie wysokie w
> > stosunku do tego ile płaci
> podaj może koszt łącza (dla lokalnego prividera) 1 Mb/s, 10 Mb/s, 100 Mb/s i
> dopiero później spróbuj wciskać kit o 'rosnących kosztach'...
łacza ???
mam na mysli koszty zatrudnienia ludzi którzy mają się z takim
klientem użerać, odpisywac mu na reklamacje, odpowiadac na bezsensowne
pytania.
jak sadzisz, ile z tych 50zł można przeznaczyć na człowieka który ma
się tym zajmować, ilu klientów taki człowiek moze obsłużyć przyjmując
że czas reakcji na zgłoszenie reklamacji nie moze przekraczać
założonej wartości ????
> ej, nie bądź tendencyjny. ZU nie ma się znać na technikalniach - płaci za
> to co mu *oferują*, to i nie dziwota, że tego wymaga.
opferuja "do" wiec jaki by transfer nie był to spełnia warunki umowy
-- futszaK ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii (c)VovciaReceived on Fri May 13 17:00:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 13 May 2005 - 17:40:01 MET DST