Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 15:37:33 MET DST

Thu, 12 May 2005 16:47:59 +0200, użyszkodnik aknoT
<aknot@usunto.elb.vectranet.pl> napisał:

> Nie wiem, czy mam ta uwage traktowac osobiscie?

jesli uwazasz ze masz prawo domagac sie za 50 czy 100zł łacza o
niewiadomo jakichj parametrach to sie mylisz

niepozadanosc klienta ktory bierze łacze za 50zł i ciagle narzeka
wynika z tego, ze koszty jego obsługi sa niewspółmiernie wysokie w
stosunku do tego ile płaci

> (jezeli nie: coz klient, ktory moze sprawdzic, co dostaje, wiec trudno mu
> oczy mydlic moze byc niepozadany z punktu widzenia providera)

cóż za wybiórczość, potrafi sprawdzić co dostaje a nie potrafi
przeczytac umowy

--
futszaK
ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii