Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: aknoT <aknot_at_usunto.elb.vectranet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 20:38:11 MET DST

[ciach]

> Szczerze mówiąc mam identyczny pakiet tylko w .kie. i w zasadzie
> górny pułap mam zawsze. IMHO jest to jedna z lepiej zbalansowanych sieci
> za te pieniądze jakie widziałem...

Po czesci sie zgodze, podpytalem znajomkow z:
- Belchatowa
- Sieradza (na grupie zreszta ktos sie z Sieradza tez wypowiedzial)

I z pelna stanowczoscia moge powiedziec, ze u nich to faktycznie chodzi
(wlaczajac w to testy "numionowym barachlem" dajace przyzwoitsze wyniki niz
u mnie).

Sprawdzilem tez, co tam ciekawego u znajomych korzystjacych z lacz
vectranetu w moim miescie i... boje sie publicznie zacytowac ich opinii
(sic!)
Moze to wynika z braku konkurencji (wiadomo.. "trendy" jest stronic od
tepsy, a dialog ma u nas skromna, acz rozbudowujaca sie infrastrukture)

> Artur
>
> ps. nie, nie testuje prędkości numionowym barachłem...

http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/transfer_sredni.jpg
http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/transfer_chwilowy.jpg

To na obrazkach powyzej, jak pewnie wszystkim wiadomo nie sa testy z
numiona jeno z pewnego monitorka/licznika pakietow dla windows. Diagnostyka
pod uniksowatymi oesami daje podobne rezultaty.

Wyniki testow on-line dodalem dla "efektu medialnego", chociaz sam nie ufam
zbytnio ich wynikom.

BTW. Czy moglbys zlamac swoje zasady i podac, co wypluwa Ci rzeczone
"numionowe barachlo" i www.continuum.com.pl w trakcie testow?