Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: Romuald Szcześniak <romeksz_at_megapolis.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 18:37:36 MET DST

Thu, 12 May 2005 11:22:10 +0200, *Kokosz* wrote:

> W Sieradzu Vectra dziala bez zarzutu (nie liczac wylaczen sieci na okolo
> godzine/tydzien)
> 256 które mam to realne 256;] - transfery z www 30-32kb, na DC tez mozna
> tyle osiagnac choc przecietnie mam "tylko" ca. 25kb

to w Sieradzu jest DC, od kiedy? ponieważ zarzekali się, że nie będzie.

  Date: Sun, 18 Jul 2004 22:39:57 +0200
  From: Rafal Wozniak <admin [at] sie.vectranet.pl>
  Newsgroups: vectranet.sie.admin
  Subject: Re: dc++

  ---------------- Początek ----------------

> Wiem ze zanudzam moze pana tym ... moim stalymi pytaniami o dc++ ale...
> czy moze jednak jest choc cien szansy aby powastal hub vectranetu
> Sieradz? Wiekszosc sieci ma cos takiego... POZDRAWIAM.

Nie będę Cię trzymał dalej w niepewności: na pewno nie powstanie. Nie męcz
nas dalej o to. To zbyt śliska sprawa, nie możemy sobie na to pozwolić.

czy DC to faktycznie śliska sprawa?
(tak tylko pytam żeby nie było OT)

--
RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
I guess I've been wrong all my life, but so have billions of other people...