Re: Futuro Lublin ...........

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 12 May 2005 - 17:29:25 MET DST

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Masz LMDS? Styk 10Mbps HD? Zobacz, czy to nie jest wąskie gardło.

Czepiles sie tego Half Duplexu - jak rzep psiego ogona. Masz jakies foty
    jak to wyglądało bo mi się wierzyć niechce ktos wstawia half
duplexowe karty do SAF'a czy innych radiolinii?

Marcin LMDS tego raczej nie pociagnie 4/4 to jest iluzja przy LMDSsie
moze max 3Mb/s i to tez pelny FD nie bedzie. Ja mam 2 Mb/s po IP -
obciolem ciut max przeplywnosci - ale max jaki mam to jakies 245
download i 235 upload - LMDS to zabytek zdaje sie juz.