Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: aknoT <aknot_at_usunto.elb.vectranet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:26:09 MET DST

[ciach]

> Tyle tylko, że w Neostradzie nie ma większych problemów z całkowitym
> wysyceniem łącza.

Nie inaczej. Pozwolilem sobie dzisiaj na dokladniejsze testy (w
cogodzinnych odstepach) i zauwazylem, ze nawet w godzinach dalekich od
godzin szczytu sytuacja niewiele sie zmienila. Jednakowoz udalo mi sie kolo
poludnia (userzy w pracy i w szkole) osiagnac zawrotne ca. 150kpbs
(sumarycznie) przy rownoczeswnym pobieraniu jakichs wielgachnych plikow z
sunsite-a, planetmirrora i kilku innych hostow o sprawdzonej jakosci
polaczenia.

Pozwole sobie zacytowac posta od jednego z administratorow z lokalnego
newsserwera:

-- quote --

aknoT wrote:

> Witam.
>
> Korzystam z uslugi ev_Dom - oferta na www mowi o transferach "do 256kbps",
> a tymczasem:
[ciach, tutaj moje zale i krwawice niemozebne]

na dniach będzie sprzęt wymieniany na szybszy.

-- quote ends --

Innymi slowy (przynajmniej ja tak to interpretuje), provider sie przyznaje
do delikatnie mowiac nienajlepszej infrastruktury.

Zastanawiam sie tylko co znaczy owo enigmatyczne "na dniach" - zobowiazuje
informowac Szanownych Grupowiczow (o ile watek sie nie przedawni) co to "na
dniach" oznaczac moze...