Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: aknoT <aknot_at_usunto.elb.vectranet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 20:45:29 MET DST

[ciach]

> Do testów przepustowości wybrałeś nieodpowiedni serwis. Test prędkości
> stron na numion.com na pewno nie pokaże Ci przepustowości Twojego łącza,
> znajdź lepiej szybki serwer i pobierz coś:
>
> http://noc.gts.pl

Bylem juz, testowalem, ponadto wprzeglem w testy (http, ftp, sftp, smtp,
pop i inne) moj firmowy serwerek na 1Mbps Polpaku - rezultaty porownywalne.

W przypadku pobierania pliku przy pomocy przegladarki (lub wgetem) udalo mi
sie osiagnac max. 20 kB/s, a i to przy uwzglednieniu cachowania przez
przegladarke...

Teraz z http://noc.gts.pl 50mb plik ciagne z transferem (wg. windowsianego
firefoksa 19.8 kB/s z wyrazna tendencja spadkowa) - dla porownania, w
robocie z wyzej wspomnianego polpaku (bez shapera dla mnie, przy wlaczonym
www, smtp, pop3, dwoch userach na ssh, jednym na vnc i kilkudziesieciu
userach ogladajacych www via proxy) transfery z ippartners siegaja
spokojnie 115kB/s

Jakos ciagle czuje sie nabity w butelke i przestrzegam innych