Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: aknoT <aknot_at_usunto.elb.vectranet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 20:07:50 MET DST

[ciach]

> Więc masz łącze zgodne z umową. Twój transfer mieści się w przedziale od
> 1 do 256kb/s.

No wiem (chociaz w wypowiedzi mojego przedmowcy wyczuwam cien sarkazmu), ze
sie troche "wpakowalem" i bije sie w piersi, pluje sobie w brode, posypuje
sie popiolem (niepotrzebne skreslic), ale szukam jakiegos sposobu na
wybrniecie z tej sytuacji.

BTW testy na numion.com i continuum.com.pl daja mi do zrozumienia, ze ktos
rozmyslnie zalozyl shaper o podejrzanie okraglym limicie, powyzej ktorego
ruch jest dlawiony.

Wyniki testow ponizej (przepraszam za niewydarzone rozszerzenia pisane
kapitalikami - dzialam w afekcie):
http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/test_continuum.JPG
http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/test_numion.JPG

Bede zobowiazany za jakies konstruktywne uwagi i pragne wszystkich
przestrzec przed umowa ze wspomnianym przeze mnie providerem.

Chyba kupimy jakiegos framerelaya lub szybki dsl "na spole", a wtedy
dlawieniem ruchu to ja juz sie bede zajmowal. Albo tez wroce do walki z
limitami/fup w neostradzie.