zabanujmy SMTP z WP.PL !

Autor: niziak <niziak_at_WYTNIJpoczta.onet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 01:31:11 MET DST

Dzis po prostu nie moge!
Zenuje mnie to serwisy uznawane za najbradziej spamerskie z powodu
darmowych spametskich kont przybieracja nagle biale priorka i wprowadzaja
SPF oraz RBLy.
Wszystko OK. SPF w zalozeniach wyglada pieknie.
Tylko ze wp.pl powinno zmienic adminow skoro nie potrafia utrzymac
serwerow w kupie. Wlasnie od dzis odrzuca mi maile do wp.pl z powodu SPF.
SPF jest dobrze ustawiony i przechodzi wszystkie weryfikacje innych
serwisow.

Moze zbiorowy ban dla wp.pl ? jakby wiekszosc providerow tak postapila
moze wp.pl raczylaby odpowiadac na maile ?

co do list RBL - duzo z nich jest nieaktualnych, gdzie wyraznie napisane
jest na stronie ze nie sa utrzymywane juz, mimo to zajebisci admini
potrafili z nich korzystac.

szkoda słow. ...