Re: porty po raz setny.........kto mi odpowie.....

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 18:08:05 MET DST

janina janikowska <cancanabis@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> UUUUU.....to bez publicznego ip nie moge tunela zrobić?
> Powiedzmy że mam to publiczne ip....za pomocą jakiego programu moge
> zrbić tunel dla emula. co mi jest niezbendne do tunelowania? czy to co
> ja mówie ma sens?

No właśnie nie ma za bardzo sensu bo nie wiesz co chcesz zrobić. Już to
pisałem. Poza tym nie przeczytałeś(aś) mojego posta ze zrozumieniem (nie
wiemj jakie formy użyć bo raz podpisujesz się jako Grzesiu, raz Janina a
teraz jeszcze inaczej). Sprawę publicznego IP już wyjaśniłem. Napisałem też,
że można użyć OpenSSH. Byłoby to proste w przypadku posiadania konta na
komputerze z publicznym IP bo wtedy nie byłoby potrzebne jakieś dodatkowe
oprogramowanie. Skoro pytasz o eMule to pewnie chodzi Ci o wyższy status czy
jak to się tam nazywa. Wtedy potrzebny jest tunel na zewnętrznym
(publicznym) IP, żeby można się było łączyć z zewnątrz.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/