Re: porty po raz setny.........kto mi odpowie.....

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 19:39:54 MET DST

janina janikowska <cancanabis@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Awięc tak......yy.....troche sie wstydze publicznych wystąpień więc moge
> troche...zwalniać.

Zamiast się wstydzić lepiej poszukaj odpowiedniej grupy. Ta grupa zajmuje
się problemami polskiego Internetu a Twój problem nie jest problemem
polskiego Internetu.

> ok...Mam komputer.winME. łnocze128bit/s.
> POblokowane\Podblokowane wszystkie porty od programów p2p.Chce zrobić
> tunel przez port 80 dla np emula. Za drobną opłatą :/ administrator
> może mi zrobić zewnętrzne IP.
> pytania:
> czy takim programem jak jak "openSHH" moge to zrobić ?

Tak

> Czy żeby kombnować z portami np tunelować potrzebne mi jest zewnętrzne IP?

A wiesz na czym polega tunelowanie? Czy w ogóle wiesz dokładnie co chcesz
zrobić? Jeśli chcesz otworzyć port na publicznym IP to logiczne jest, że to
publiczne IP musisz mieć (tzn. mieć dostęp do kompa z takim IP)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/