Re: WP

Autor: Andrzej Butkiewicz <scootNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 11:10:56 MET DST

DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

> Witam.
> Może sprawa nie do końca na p.i.p., no ale...
> Pewnie wiele osób korzystających ze skrzynek pocztowych na WP
> odczuło ze 3 dni temu pewne problemy z dostępem po POP3, czy
> nawet poprzez stronę internetową (odpowiedź serwera POP3 informowała
> o 'zalockowaniu' skrzynki). Teraz jest niby wszystko ok., ale przedziwnie
> mało poczty otrzymuję na dwóch kontach (samego spamu bywało po kilkadziesiąt
> dziennie, teraz maks. jedna reklama _od WP_ na koncie).
> Właśnie testuję: nie chodzi poczta po WP. Teraz zwracam uwagę, że ostatni spam
> [...]

Witaj,

Przed długim weekendem faktycznie miała miejsce awaria przez co dostarczanie maili na część skrzynek
pocztowych była znacznie opóźniona. W tej chwili bieżące maile rozprowadzane są bez problemów lecz mamy
pewien bagaż skolejkowanych wiadomości, które sukcesywnie dostarczamy.

Pozdrowienia,

--
Andrzej Butkiewicz <NOSPAM.scoot@wp.pl>