Re: Ktos wie cos wiecej o awarii Polpaka w Trojmeiscie ?

Autor: Maciej Przyboś <maciejp_at_interecho.com>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 19:38:35 MET DST

> Swoją drogą ciekaw jestem co to za awaria, że tak kluczowy router padł na
> kilka godzin. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że ktoś tam wpadł z
> siekierą i go porąbał, bo redundantne supervisory, zasilacze, backupy
> konfiguracji, etc. to chyba jednak tam mają.
> ... a może nie ?
Moze nie....

Coc rozne przypadki chodza po ludziach. Mam w jednej firmie switcha
Catalysta a na nim kilkanascie VLANow. Cos mu sie ostatnio pomylilo i
wszystko padlo. Co ciekawe zrobiony kilka miesiecy wczesniej backup wogole
nie chcial wstac (a wstawal na poczatku bo testowalem). Musialem wszystko
recznie wspisywac.

Maciej