Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 22:50:46 MET DST

Gerard <gerard@no.ipi.spam.pl> wrote:
> Będę pisał ile mi się podoba....

No trudno, skoro się nie potrafisz powstrzymać, żeby pisać głupio. Na
szczęście to tylko o tobie świadczy. :-)

> nadal uważam, że próbujesz mieć na siłę inne zdanie niż wszyscy!

Tak, tak. Oczywiście. He he.

> Czy także uważasz, że Ziemia jest płaska?

No ba, jakżeby inaczej, w końcu ośmielam się mieć w jednym punkcie inne
zdanie niż znany autorytet Gerald Anonim, więc nie mam wyjścia, muszę
też uważać, że Ziemia jest płaska.

p.

PS Jak dla mnie EOT, chyba że uda ci się zaprezentować jakiś punkt,
najlepiej merytoryczny.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)