Adam Szendzielorz <adam-nospam@no-spam-progreso-no.spam-pl> wrote:
> Calosc jest tak spreparowana, ze wyglada jakby to byla
> jakas nowa oferta NASKu.
Nie wygląda.
> Oczywiscie nikt z firmy nie zyczyl sobie takiej oferty,
Jak w 95% przypadków, nic nowego.
> a ceny sa identyczne jak w NASK.
No i?
> Troche to nieuczciwe praktyki, nie uwazacie ?
Próba nakłonienia klienta na zmianę rejestratora. Jak klient
wypełni papiery i wyśle, to... śmierć frajerom. Czy to już
jest nieuczciwa praktyka? Bo ja wiem? Nic nie ukrywają, jeśli
dobrze widzę.
p.
-- Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin Lal http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)Received on Mon Apr 25 14:45:38 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Apr 2005 - 15:40:07 MET DST