Re: Jak zgłosić google nieuczciwe pozycjonowanie?

Autor: Neas <neas_at_pl.invalid>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 11:01:57 MET DST

MC wrote:

> Raczej nie jest. Wyszukiwarki tracą swój neutralny charakter i w sztuczny
> sposób preferują jedne strony kosztem innych.

Przesadzasz, przecież algorytm wyszukiwarek nie jest idealny i wcale nie
jest tak, że najlepsze wyniki wyszukiwania otrzymywalibyśmy gdyby wszyscy
zignorowali tematykę pozycjonowania. Oczywiście piszę tu o ogólnym
dostosowaniu treści do wyszukiwarek, nie do konkretnej, czyli użycie słów
kluczowych w tekście na stronie głównej, w tytule, w headerach, w linkach,
etc. Z resztą przecież pierwsze wyszukiwarki bazowały w dużej mierze na
keywordach podanych w meta-tagach.

> Niestety trudno precyzyjnie odróżnić normalne od nienormalnego. Myślę o
> mnożeniu keywordów i wykorzystywaniu specyfiki algorytmów, co podobno
> uchodzi za superumiejętność.

Mozna dodać jeszcze do tego tworzenie sztucznych linków do danej strony etc.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl