Re: Jak zablokować strone spamową

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 14:19:32 MET DST

> Wyskakuje mi jako domowa w win XP uparcie jakaś porno,kasowalem w
> przegladarce cookiesy.zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony
> xp.Skad ta cholerna strona sie bierze i jak ją skasowac,pomozcie.Czyscic
> rejestr?

Sciagnij sobie darmowy Mircosoft AntiSpyware (beta).
Ma specjalne narzędzie (Advanced Tools / Browser Restore)
do usuwania takich problemów z przeglądarką www.

Poza tym koniecznie przeskanuj dysk jakimś dobrym antywirem
(polecam Kaspersky - uwaga - koniecznie z załadowanymi
bazami EXTENDED DATABASES!).

A cookies zostaw w spokoju. Są niegroźne.

latet