Re: TPSA vs SKI

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 22:13:01 MET DST

Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

> to wplaci twoja rodzina/znajomi

Szczerze powątpiewam, iż rodzina i znajomi Kamila K. zarabiają na Niego.
Zdaje się, że pracuje sam na siebie i dokładnie o to chodzi, że to On
nie zapłaci. To, że ktoś inny (bez względu na to, czy to rodzina, czy
przyszła panna młoda) "wypłaci", jak to określiliście, nie ma nic do
rzeczy. To ich pieniążki.

Ale to nijak ma się do wątku? :)

Pozdr,