Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Kudlacz <pozeracz_at_spamu.invalid>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 20:31:57 MET DST

Zegar atomowy wskazał: 2005-04-20 19:32:18, gdy Krzysztof Halasa
napisał(a):

> Bardzo zepsute. Raczej nazwalbym to tekstowym formatem niz zrodlem.

Oczywiscie, chodzilo mi o to co udalo sie google 'zlapac' z tego posta - w
zrodle jest to co mialo byc zgodnie z deklaracja Content-Type:
multipart/mixed;. Nie bede sie sprzeczal czy to jest poprawne, zgodne z
jakims RFC itp - nie jestem specem od czytnikow newsow i regul panujacych w
usenet'cie. Chcialem tylko zauwazyc, ze nawet google mialo problemy z
rozkodowaniem tego, a wydaje mi sie ze ludze z google znaja sie na rzeczy.
Z mojej strony jest EOT (z powodow powyzej jak i tego ze mocny OT sie
zrobil).

Pozdrawiam.

--
Kudlacz