Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:56:03 MET DST

Jacek Skowroński <jaskch@vp.pl> writes:

> ["Followup-To:" header set to pl.news.czytniki.]

Bez sensu, o ile nie widze problemu w crosspostowaniu do czytnikow,
o tyle nie chcesz chyba zmusic mnie do czytania tamtej grupy?
Crossposty wymyslono w scisle okreslonym celu, i raczej jasne jest
(zwlaszcza jesli to wlasnie pisze) ze moim zamiarem nie jest prowadzenie
dlugich dyskusji na temat Gnusa itd. bo sprawa jest zupelnie jasna.

> Byłoby to o wiele lepsze rozwiązanie.

Lepsze dla kogo? Byloby to, przede wszystkim, rozwiazanie niezgodne
z przyjetymi obecnie w pl.* zasadami. Staram sie pisac zgodnie z tymi
zasadami, zwlaszcza jesli nie ma zadnego powodu by tak nie robic.

> Poza tym całą wspomnianą wiadomość
> można było bez problemu zakodować w iso-8859-2.

Owszem. Zakladam, ze nie musze powtarzac calego wywodu ponownie.

> Które? Utf-8 jest testowo dopuszczony w hierarchii pl.*.

Obawiam sie ze moim zamiarem nie jest testowanie czegokolwiek w tej
materii. Jesli zostanie uzgodnione, ze UTF8 zostaje dopuszczony
(co w praktyce bedzie oznaczac, ze bedzie to kodowanie dominujace),
to bede zapewne uzywal UTF8. To jest dokladnie tak proste.

--
Krzysztof Halasa