zamiana 2Mb na 1Mb - wywiad

Autor: johny_luzak <bearmaniak_at_ciachociacho.o2.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 12:15:08 MET DST

czy to narmalne, zmianie dsl z 2Mb na 1 Mb jest robiony wywiad?
na poczatku miałem 1Mb i jak zmieniali mi bez mojej wiedzy lacze na 2 Mb
to jakos nikt wywiadu nie robil

zlozylem wczoraj zamowienie na zmiane opcji
jak sie nie wyrobia do nastepnego okresu rozliczeniowego to ich zabije
juz dostaje dreszczy bo kolesie z terenu sa tacy madrzy, ze przy
instalacji dsl na samym poczatku powiedzieli ze nie mozna na mojej linii
dsl'a zamontowac
wielce prawdopodobne ze nie bede mogl zmienic na 1Mb

--
Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
Zdrowia