Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Malgorzata Lewicka <saddie_at_hell.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 17:30:45 MET DST

Tako rzecze Marek Dyjor:
[...]
> a przed czym sie ma bronić....
>
> bierze pudełko chustek higienicznych wiesza kartkę na drzwiach
> "zamknięte z powodu oglądania treści pornograficznych"
> i przegląda te wszystkie obrazki i filmy aż mu ręka tudzież co innego odpadnie... :)

   Chyba "aż wyrzyga śledzionę".
   A co do tematu, to ja widzę tylko jedną opcję: wyrzucić z feedu
alt.binaries.pictures.* albo wręcz całe alt.binaries.* . Nic innego,
a w szczególności przeszukiwanie grup, nie ma sensu.

Saddie

--
               <@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
    saddie     wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,