Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: futszaK - osobowość socjoapatyczna <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 09:00:19 MET DST

Mon, 11 Apr 2005 22:39:13 +0200, użyszkodnik Wojciech Skrzypinski 2
<usun.skrzyp@hot.pl> napisał:

> Za dodatkowe 5-10 minut roboty dziennie ? (bo o tym mowie) Futszak, nie
> rozsmieszaj mnie :) Nie popadajmy w skrajnosci - jeszcze raz powtarzam,
> ze nie chodzi o wnikliwa analize, ale :
> - minimum dobrej woli i dzialania
> - wspolprace (czarna lista grup)
> I tyle. Bedac administratorem news-servera zadalbym sobie nieco wiecej
> pracy (sam z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych
> b. to dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie
> przyjrzenia sie temu.

no to postaw swoj wlasny server news, albo zatrudnij kogos, zaplac mu
i rob jak uwazasz za stosowne i nie mow innym co maja robic, zas te
5-10 minut darmowej roboty, baaaaa jakakolwiek darmowa robota nie
miesci sie w planie dnia szanujacego sie specjalisty ds IT

--
http://czarne.net/sat.txt   <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu
Papiez oglaszal prawdy szlachetne, wzniosle, natchnione, zawsze ladnie brzmiace.