Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 00:47:22 MET DST

Wojciech Skrzypinski 2 <usun.skrzyp@hot.pl> writes:

> Ale wiedzac od innych adminow i uzytkownikow, ze na grupach A, B, C i D
> pojawia sie czesto to, co pojawiac sie nie powinno - jedna osoba
> wzielaby to za dobra monete i ciach, 10 grup nie ma.

A potem lament, ze ktos dowody skasowal.

Tyle ze dziwnym trafem inni admini i uzytkownicy jakos specjalnie
nie chca sie taka wiedza dzielic. Chyba ze nie z adminem, a z gazetami?

> Dodatkowo krotka
> filtracja po charakterystycznych keywordach

A co to sa charakterystyczne keywordy? Nie wiem, nie zajmuje sie czyms
takim.

> i ciach - koniec roboty,
> mozna isc na kawe.

Kawe, to taki admin ma czasem prawie podpieta w formie kroplowki.
W kazdym razie nigdzie w tym celu isc zwykle nie trzeba.

--
Krzysztof Halasa