Re: 500 ojro za megabit???

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 12:11:14 MET DST

Mateusz Swatek wrote:

> ale na tym
> 1. nie powiesisz sesji BGP

Coś bąkali potem w rozmowach, że można dokupic za 390 zł netto, z tym, że
informacje na temat możliwości powieszenia BGP były sprzeczne - jedni
mówili, że można, drudzy, że nie można. Dom wariatów. W końcu się nie
określili na 100% więc dałem sobie siana i... przedłużyłem umowę z GTS ;)

> 2. mas LB per flow

To rzeczywiście może być pewien problem, ale na upartego da się z tym żyć.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator