Re: 500 ojro za megabit???

Autor: futszaK - osobowość socjoapatyczna <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 11:17:52 MET DST

Mon, 11 Apr 2005 09:27:52 +0200, użyszkodnik "Sied@r"
<siedar@CUTTHIS.safenet.pl> napisał:

> wg. mnie wejscie do sieci POLPAK powinno byc rozliczane z ruchu
> przychodzacego. Jaki biznes z tego ze jako operator musisz doplacic do
> neostrad?

ano taki ze w Twoim interesie jest aby kolokacje które sa w Twojej
serverowni były dobrze widoczne z neostrad, tepsie na tym nie zalezy
BO TAK, zas użyszkodnik jak mu sie bedzie mulił jeden serwis to sobie
pójdzie na następny ktory mu bedzie dobrze chodzil

--
http://czarne.net/sat.txt   <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu