Re: 500 ojro za megabit???

Autor: D.Wesolowski <wesoly_at_klu..pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 00:04:29 MET DST

fakir napisał(a):

> a coś więcej ćwierkały o tej nowej lepciejszej?
> ;-)

Mnie pewna Pani na infolinie 9393 podyktowala cos takiego:
1zl instalacja, przez pierwsze dwa miesiace 1zl, potem 1414 za 2mbps
(ceny netto). Ile w tym prawdy to ciezko powiedziec, ale z tego co
sie zorientowale, to czytala to dopiero 1. raz. Trzy razy pytalem
czy czyta dobra oferte.

--
pozdrawiam
D.W.