Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:42:06 MET DST

Wojciech Skrzypinski wrote:

> Na niektorych komercyjnych serwerach znajduja sie grupy binarne zawierajaca
> - dyplomatycznie mowiac - nielegalne odmiany pornografii. Duzo zalezy od
> wysylajacych posty, w koncu na kazda niemoderowana grupe bin. mozna wyslac
> prawie wszystko. Kiedys Rzeczpospolita wslawila sie rozglosnieniem sprawy i
> ze slynnego ICMu pokasowano mase grup. Czy nie uwazacie, ze administratorzy
> serwerow news powinni cyklicznie przegladac grupy i kasowac te bardziej
> podejrzane ? (tudziez blokowac propagacje, aby grupy o zadanym wzorcu nazwy
> wiecej sie nie pojawily - czy to w ogole mozliwe ?).

z niecierpliwoscia oczekiwalbym wowczas procedensu z wsadzeniem do pudla
administratora ogladajacego (i co z tego ze podczas 'kwalifikowania'? -
w koncu nie jest bieglym sadowym z zakresu seksuologii) badz co badz
zakazane tresci z takiej grupy.
zreszta trudno mi wyobrazic sobie na jakiej podstawie mieli by to robic
no i co najwazniejsze, pomysl ile dodatkowych etatow by to pochlonelo
zeby zapewnic jako taka skutecznosc. czyli pomysl, przynajmniej mi,
jawi sie jako utopijny. i dodatkowo przypominajacy natarcie na wiatraki.

--
toczący się pies nie nasiąka basem.