Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Piotr Gnyp <toread_at_NOSPAM.discordia.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 22:25:00 MET DST

.::On Sun, 10 Apr 2005 22:14:22 +0200, in <60t000156bp7$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>
.::Szymon Sokół <szymon@bastard.operator.from.hell.pl> wrote:
> Wam się może wydaje, że administrator nie ma nic lepszego do roboty, niż
> siedzieć i przeglądać te 100-200GB postingów dziennie? 8->>>

NIe wiem, czy to "Wam" odnosi zahacza i mnie, ale jeżeli tak, to chcę
zaznaczyć, że wiem, że administrator ma zwykle ciekawsze rzeczy do roboty,
co nie oznacza, że nie można by jakiegoś adresu emailowego/innego urządzonka
do raportowania wystawić, co by zainteresowani mogli zapracowanego admina
zaiwadomić, że na jego serwerze znajdują się niedozwolone treści.

--
mailto:http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::Toread@IRCNet
Ever loved a woman who made you feel tall?