Re: m³odociany hosting

Autor: Adam Szendzielorz <adam-nospam_at_no-spam-progreso-no.spam-pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 12:05:09 MET DST

U¿ytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:d28mvr$knn$1@link.cn.net.pl...

> Wszyscy tylko najezdzaja na lacza ze za drogie.
[...]
> firma kupuje lacze za 800 zl

Juz drugi raz w tym watku "zlapalem" Cie na tym, ze wiedze o cenach lacz
w Polsce masz (wybacz) niestety niewielka. Wczesniej pisales o laczach dla
end-userow po 40-60 pln. To fakt - ceny lacz end-userow sa IMO niskie.
Ale porzadnego lacza dla providera za 800 pln w Polsce *nie kupisz*.

Kwoty ktore trzeba wydac na dobre lacza sa conajmniej kilkukrotnie wyzsze
od podanych przez Ciebie. Swego czasu wszystkie moje serwery mialem we
wlasnej serwerowni - 10Mbit Polpaka. I to nie kosztowalo 800 pln, byly
to sumy pieciocyfrowe. I niestety nawet dzisiaj na porzadne lacze w Polsce
musisz wydac te 2 tys PLN / 1Mbit. A na 1Mbicie nie "postawisz"
kilkadziesiat
/set stron/uzytkownikow :)

W tej chwili siedze w USA ale zamierzam przenosic sie do Niemiec lub
Holandii - w Polsce na kilka wyslanych zapytan ofertowych dot. kolokacji
swoich maszyn z laczem 20-30Mbit nie odpowiedziala *zadna* firma
(GTS/ATMAN/PRO FUTURO/inne..), to jako ciekawostka ;-)

Zweryfikuj wiec Twoj mini-biznesplan i zobaczysz, ze to wcale tak rozowo
nie wyglada jak na pierwszy rzut oka :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301