Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?

Autor: latet <latet_at_niematakiejdomeny.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 02:32:52 MET DST

> To wygląda na problemy w sieci lokalnej... Jeśli nie sprzęt, to może jakiś
> antywir, firewall czy cache.

Nie, to nie są problemy z LAN, mam na to niezbite dowody,
chociazby to, że przeklamania występowały podczas sciagania
z FTP *dobrych* plików przy pomocy innego łacza DSL,
w innej lokalizacji, nie mającej nic wspolnego z naszym LAN-em.
A także - przekłamania w plikach wrzuconych na nasz serwer
przez rózne osoby z zewnątrz - o ile łaczyły się przez tepsę
(neo, dsl, sdi). Tak przekłamany plik był przekłamany
nawet gdy sciagałem go potem łaczem Netii.

Ewidentnie - przekłamania powstawały tylko w przypadkach
komunikowania się z niemieckim serwerem przy pomocy łącz TPSA,
w tym łącz TPSA roznych osob w roznych miastach Polski.

Budujące jest to, że na razie nikt z grupy przekłamań nie stwierdził.
Wierzę, że ktoś tam gdzieś tam usunął przyczynę awarii.
No, ale zobaczmy w poniedziałek.

latet