Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:01:24 MET DST

> Coś, co pobiera pliki przez FTP, jest (być może "między innymi") klientem
> FTP. Anyway, kolega demonstrował mi, jak ściąga za pomocą IE pliki .ISO z
> ftp.icm.edu.pl i są uszkodzone. Ściągnięte Operą okazały się OK...

to by miało sens, to znaczy sens miało by uznanie winnym klienta ftp.

Przecież ftp leci po tcp, a każdy pakiet ma sume kontrolną. Nie bardzo wiem
jak bardzo pechowe musiało by być uszkodzenie które nie wskazało by błędu w
sumie kontrolnej.

A skoro sumy są najwyraźniej ok, to któraś z wyższych warstw się sypie.
A może walnięta pamięć w komputerze ?

Marcin